Vision Optica se alatura manifestarilor prilejuite de Ziua Mondiala a Vederii in acest an, organizand in Bucuresti “Saptamana ingrijirii ochilor”, o campanie de testari gratuite derulata in toate cele 7 magazine de optica medicala din reteaua Vision Optica, in perioada 8 – 13 octombrie. In fiecare an, a doua joi din luna octombrie marcheaza Ziua Mondiala a Vederii, eveniment ce se bucura de atentie la nivel mondial, concretizandu-se in campanii de responsabilizare a opiniei publice cu privire la necesitatea ingrijirii ochilor.
Anul acesta, Ziua Mondiala a Vederii are ca tema accesul egal la diagnosticare si tratament, ca o masura importanta in ocrotirea sanatatii vederii, in aplicarea careia trebuie sa se implice toti partenerii din domeniul oftalmologiei si al opticii medicale. Vision Optica a raspuns la acest apel organizand Saptamana Ingrijirii Ochilor, pentru a da posibilitatea unei testari gratuite a vederii tuturor persoanelor care, invocand lipsa timpului, a banilor sau a informatiilor, neglijeaza efectuarea controlului periodic. Statistici recente arata ca 40% – 45% din ochelarii vanduti pe piata romaneasca sunt cumparati „de-a gata“ de la piata sau din hipermarketuri, ceea ce demonstreaza nevoia de educare si incurajare a publicului sa apeleze la specialisti pentru corectarea deficientelor de vedere.
Timp de 6 zile, in perioada 8 – 13 octombrie, intre orele 9 si 19.30 si sambata, intre orele 9 si 14, in 7 centre Vision Optica din capitala, bucurestenii isi pot controla sanatatea ochilor gratuit, beneficiand si de sfaturile unei echipe de specialisti, pentru prevenirea si corectarea tulburarilor de vedere.
Pe baza rezultatelor evidentiate de dioptron, li se vor face recomandari privind pasii necesari pentru ingrijirea corecta a vederii (efectuarea unui consult pentru stabilirea dioptriilor, protejarea de radiatiile emise de monitorul calculatorului, protejarea corespunzatoare in cazul sensibilitatii la lumina, efectuarea unor investigatii amanuntite la medicul oftalmolog etc). In timpul campaniei, persoanele testate care vor alege sa isi comande pe loc ochelarii vor beneficia de un discount substantial si de oferte speciale in magazinele Vision Optica. Aceasta este o modalitate de a incuraja actiunea imediata pentru corectia problemelor de vedere, in contextul in care 8 milioane de oameni din intreaga lume si-au pierdut vederea din cauza viciilor de refractie necorectate la timp.
Campania “Saptamana ingrijirii ochilor” este un indemn la actiune cu un mesaj foarte clar: “Vederea are nevoie de ingrijire, deci nu neglija sanatatea ochilor! Mergi la control periodic! Fa o testare chiar acum!”. Orice amanare a controlului ocular poate duce la agravarea unor afectiuni existente. La fel, folosirea ochelarilor cumparati din piata, fara nicio prescriptie medicala, pune in pericol vederea, pe termen mediu si lung.
Misiunea Vision Optica este de a aduce optica medicala de calitate mai aproape de oameni, atat ca proximitate cat si ca accesibilitate, iar campania de testari gratuite “Saptamana ingrijirii ochilor” este o actiune de responsabilitate sociala gandita ca o contributie efectiva la imbunatatirea starii de sanatate a comunitatii in care functioneaza magazinele din retea.
Campania de testari gratuite se deruleaza in perioada 8 – 13 octombrie, in centrele Vision Optica din: Rahova, Sos. Alexandriei, Crangasi, Ghencea, Militari, Stefan cel Mare si Bd. Theodor Pallady. Pentru locatiile exacte ale magazinelor, va invitam sa accesati site-ul companiei.
Sursa: Comunicat de presa