Danone a lansat, pe 18 iulie 2013, un nou brand de iaurturi: OIKOS. Pentru inceput, sunt lansate trei variante de produs, pe pat de fructe: cu capsune, kiwi sau piersici. De altfel, patul de fructe reprezinta o inovatie in portofoliul Danone Romania si permite mai multa libertate de consum, prin posibilitatea de a mixa sau nu iaurtul simplu si fructele, in functie de preferinte. OIKOS pentru greci inseamna acasa. Cand savureaza un iaurt OIKOS consumatorii regasesc starea de bine, sentimentul de „acasa”, oriunde ar fi.
Noile iaurturi OIKOS, inspirate de retetele grecesti, se remarca prin continutul ridicat de proteine, de 5,4%, si continutul scazut de grasime, de doar 2,2%, fiind produse cu o textura cremoasa, densa si un gust bun. Toate aceste beneficii recomanda iaurtul OIKOS ca o gustare satioasa si sanatoasa, potrivita pentru orice moment al zilei.
„Stim din studiile de piata ca in Romania 1 din 4 lactate fermentate se consuma ca gustare. Prin lansarea OIKOS ne dorim sa crestem segmentul de gustari sanatoase din Romania, segment aflat intr-o evolutie rapida la nivel mondial si pentru care se observa o tendinta de dezvoltare si pe piata romaneasca.
Iar pentru romani mancarea este o experienta in sine, de aceea trebuie sa fie in primul rand gustoasa si satioasa – ceea ce ofera OIKOS – un iaurt consistent, satios si gustos, dar in acelasi timp si un snack sanatos”, a declarat Anca Stroe, Director de Marketing, Danone Sud Estul Europei.
Noile iaurturi OIKOS sunt disponibile intr-un ambalaj practic de 150 de grame, usor de transportat si de consumat atat la micul dejun, ca gustare intre mesele principale sau ca gustare usoara de seara. In plus, noile produse OIKOS sunt o importanta sursa de proteine, fermenti lactici activi si beneficiaza de un continut scazut de grasime.
Aceste iaurturi OIKOS au un continut ridicat de proteine care sunt importante pentru organism, fiind utilizate in mai multe feluri, in functie de varsta si activitate: pentru crestere, pentru refacerea tesuturilor, pentru cresterea masei musculare, pentru persoanele care depun o activitate fizica intensa ori fac sport, dar si in constituirea de enzime, factori imunitari – pentru a numi doar o parte dintre beneficii.
Brandul OIKOS este prezent si in Canada si Statele Unite ale Americii. In Canada, la doar doi ani de la lansare, OIKOS este la acest moment cel mai bine vandut iaurt grecesc de pe piata, iar in America este al doilea cel mai bine vandut brand al Danone, dupa Activia.