Milka, marca numarul 1 in Romania pe piata de ciocolata, lanseaza pentru sarbatorile de iarna din acest an campania „Lila te inspira la tandrete”, care isi propune sa ne reaminteasca de spiritul adevarat al Craciunului si sa ne inspire la gesturi tandre alaturi de cei dragi.
Consumatorii sunt invitati sa intre pe website-ul www.ganduritandre.ro, unde isi pot exprima gandurile prin intermediul unor poezii tandre si inedite, scrise in colaborare cu poetul Iv cel Naiv. Poeziile pot fi imprimate pe diferite decoratiuni de Craciun, pe care iubitorii de ciocolata le pot trimite, dar si descarca, de pe website. Astfel, atat cei care primesc, dar si cei care trimit decoratiunile, le pot folosi pentru a-si impodobi bradul si casa de Craciun.
„Prin aceasta campanie, vacuta mov Lila ii inspira pe consumatori sa transmita ganduri tandre in versuri, pentru a adauga Craciunului un strop de magie. Campania ne reaminteste ca spiritul adevarat al Craciunului inseamna cat mai multe clipe de bucurie alaturi de familie si prieteni. Ce poate fi mai frumos decat sa ai bradul impodobit de dovezi de tandrete din partea celor dragi? Lila ne indeamna sa scoatem la lumina acea parte dulce din noi si sa aducem mai multa tandrete in viata noastra si a celor apropiati”, a declarat Alexandra Busuioc, Jr. Brand Manager Milka SCE, Mondelez Romania.
Campania este sustinuta de activari creative in mediul online, pe platforma www.ganduritandre.ro, pe panouri stradale, in reviste si in magazine, de unde consumatorii pot achizitiona produse Milka special destinate perioadei de sarbatori. Produsele de Craciun includ pachete promotionale, un mix atractiv de produse Milka alaturi de o cana cadou, care pot fi oferite celor apropiati. Portofoliul de produse din sezonul de iarna cuprinde si in acest an surprize si oferte speciale: indragitele figurine Mos Craciun, bomboanele asortate de pom Milka intr-o cutie cu 4 sortimente, bomboanele Milka cu Oreo, tabletele de ciocolata Milka Sweet Winter.
In acest sezon, in luna noiembrie si prima saptamana din luna decembrie, ciocolata Milka a avut o crestere de vanzari in volum de peste 25% fata de anul anterior. Astazi, Milka este una din marcile simbol – de „miliarde de dolari”- ale Mondelēz International. De la prima tableta cu „lapte din Alpi” de 100g, care continua sa fie cel mai bine vandut produs al Mondelēz, Milka a evoluat semnificativ, pentru a satisface dorintele iubitorilor de ciocolata cu arome atractive, in diferite segmente. Inovatia la nivel de produs, in comunicare si excelenta in executie, la nivel de magazin, au jucat un rol important in succesul ciocolatei Milka, in Romania.
Povestea Lilei
Philippe Suchard, un pasionat ciocolatier elvetian, care și-a propus sa faca ciocolata accesibila tuturor, si-a deschis prima ciocolaterie in 1825. In 1901 s-a nascut legendara marca Milka – o tableta de 100 g invelita in hartie mov, cu un peisaj alpin si o vacuta. Numele a fost creat prin alaturarea a doua cuvinte esentiale pentru produs: milch (lapte) si kakao (cacao). De atunci, tot mai multi oameni s-au indragostit pur si simplu de „cea mai fina ciocolata cu lapte din Alpi”.
Vacuta mov a fost creata in 1972 si de atunci a devenit unul dintre simbolurile de marca cele mai iubite si mai celebre din lume. Lila – cum este numita adesea – este atat de populara incat in unele tari copiii coloreaza vacutele in culoarea mov.
Culoarea mov este elementul vizual cel mai puternic al ciocolatei Milka, fiind inregistrata ca marca cromatica. Mov inseamna Milka, iar Milka inseamna mov. Este o nuanta exclusiva, special conceputa, o culoare deloc obisnuita. Movul Milka trebuie sa acopere cel putin 60% din suprafata ambalajului produselor Milka.
Gustul fin este atuul cel mai de pret al ciocolatei Milka si principalul element de diferentiere a marcii. Aceasta experienta iti trezeste natura tandra, deoarece „fericirea se instaleaza atunci cand ciocolata incepe sa se topeasca in gura”.
Alpii au fost intotdeauna un element crucial al identitatii marciiMilka, iar laptele din Alpi este dovada calitatii si motivul pentru care Milka are gustul cel mai fin. Alpii nu sunt doar locul de provenienta a laptelui, ci mult mai mult decat atat: lumea magica a Alpilor reprezinta valorile, emotiile si senzatiile asociate cu marca Milka.