In aceasta saptamana a fost demarat al doilea an de implementare in Romania a proiectului european „Cresterea consumului de fructe si legume proaspete in randul grupurilor vulnerabile” desfasurat sub sloganul „Mai mult gust, mai multa savoare”, cu o noua serie de interventii directe, dedicate promovarii si incurajarii consumului de fructe si legume proaspete in randul categoriilor defavorizate. Peste 700 de beneficiari: copii, persoane varstnice si femei insarcinate din orasele Roman si Medgidia vor lua parte la 9 sesiuni lunare de informare si de gatit.
Mai mult gust, mai multa savoare, intr-un nou an de implementare
Pe parcursul celui de al doilea an, vor fi implementate metodologiile aplicate in prima etapa a proiectului potrivit carora toti beneficiarii implicati vor primi fructe si legume proaspete si variate pe care vor invata sa le pregateasca. Medici dieteticieni vor prezenta beneficiile consumului acestora pentru sanatate, iar participantii vor avea acces la un numar semnificativ de retete tiparite pentru acasa.
„Rezultatele masurabile ale primului an de implementare au permis continuarea proiectului in Romania. Impreuna cu partenerii nostri europeni, cele 20 de organizatii non-profit cu care colaboram, si alaturi de primarii, ii vom invita pe beneficiari sa pregateasca si sa deguste retete pe baza de fructe si legume proaspete, incurajandu-i astfel sa creasca consumul zilnic al acestei categorii de alimente”, a declarat Silvia Bucur, Director General PRAIS Corporate Communications.
Proiectul, o initiativa a Comisiei Europene, Directia Generala Sanatate si Consumatori (DG SANCO), este dezvoltat si implementat in Romania de catre compania PRAIS Corporate Communications. Proiectul este coordonat de catre compania Babel Strategy & Communications, fiind implementat in comunitatile din alte 2 tari: Bulgaria si Slovacia.
Despre PRAIS Corporate Communications
PRAIS Corporate Communications este o companie de consultanta specializata in comunicare integrata si PR, infiintata in 1996, castigatoare a International Public Relations – IPRA „Golden World Award” si Grand Prize in anul 1999, la Tokyo, pentru cel mai bun program avand ca tema educarea tinerei generatii pentru o nutritie sanatoasa. Echipa de consultanti PRAIS asista cu dedicatie, de peste 18 ani, importante companii multinationale si asociatii industriale din Romania sau de peste hotare.
PRAIS Corporate Communications a initiat si implementat peste 2.500 de campanii, evenimente corporative si de brand. Auditul comunicarii interne, strategii anuale de comunicare interna si externa, relatia cu media, brand PR, comunicarea financiara si de criza, social media, animarea fortelor de vanzare si cursurile de comunicare sunt doar cateva dintre serviciile oferite de PRAIS.
Fidela culturii sale, PRAIS Corporate Communications a infiintat acum 10 ani Fundatia PRAIS in cadrul careia a dezvoltat 15 proiecte nationale de CSR si de marketing social dedicate unor cauze sociale majore, care au angrenat milioane de beneficiari, avand ca obiective accesul la educatie, informare si cultura, promovarea stilului de viata sanatos, grija fata de natura si protectia mediului – modesta sa contributie la crearea unui alt fel de progres.
Viziteaza www.prais.ro