Compania Mondelēz International va extinde acum programele de sprijinire a femeilor din Ghana și Coasta de Fildeș, lansate în 2014, în două noi țări, Indonezia și Republica Dominicană. Aceste noi planuri vor sprijini mai mult de 100.000 de femei din peste 1.000 de comunități, din cele 4 țări.
Bazându-se pe informațiile obținute anterior din program și pe cele furnizate de partenerii internaționali și locali, planurile au în vedere sprijinirea femeilor în cinci domenii de interes: agricultură, comunitate, tineret, mijloace de trai și mediul înconjurător. Aceste planuri sunt adaptate în funcție de nevoile locale și sunt susținute de o metodologie care corelează resursele, activitățile cu rezultatele și impactul final.Toate activitățile în zonele de origine sunt evaluate în mod repetat pentru a descoperi oportunități, cu scopul de a avea un impact mai puternic și mai sustenabil.
„Compania noastră și-a asumat misiunea de a oferi snackuri făcute în mod corect, acest lucru presupunând și transformarea lanțului nostru de aprovizionare cu cacao pentru a include noi oportunități pentru fermieri și comunități”, a declarat Cathy Pieters, Director Cocoa Life. „Credem că sprijinirea femeilor joacă un rol esențial în crearea unor comunități sustenabile de cacao. Pe baza experienței noastre, în comunitățile în care vocile femeilor sunt auzite și tratate în mod egal, vedem creșterea veniturilor, o mai bună gestionare a finanțelor familiei și o creștere a frecvenței școlare. Acest lucru se traduce prin rezultate de business mai bune și printr-o agricultură sustenabilă a cacauei. Sprijinirea femeilor oferă oportunități pentru toți.”
Mondelēz International își extinde acest angajament prin participarea la inițiativa SIWEE a Oxfam, o abordare multi-stakeholder pentru a promova schimbarea sistemică a sprijinirii economice a femeilor, în cadrul lanțurilor de valori agricole din Ghana.
Planurile de acțiune Cocoa Life existente au avut deja un impact măsurabil. Programul Cocoa Life oferă anual, acces la finanțare pentru 50.000 de femei, atât pentru educație, cât și pentru a încuraja antreprenoriatul. Peste 59.000 de membri din aceste comunități au fost, de asemenea, instruiți în conștientizarea genurilor, cu scopul de a schimba percepțiile, atitudinile și comportamentele și pentru a adresa inegalitățile de gen.
Despre Mondelēz International
Mondelēz International, Inc. (NASDAQ: MDLZ) sprijină oamenii să ia gustări în aproximativ 160 de țări din întreaga lume. Cu venituri de aproximativ 26 de miliarde de dolari în 2017, MDLZ conduce viitorul snacking-ului, cu branduri globale și locale iconice, precum biscuiții Oreo, belVita și LU; ciocolata Cadbury Dairy Milk, Milka și Toblerone; bomboanele Sour Patch și guma Trident. Compania Mondelēz International este mândră să fie membră al Standard and Poor’s 500, Nasdaq 100 și Dow Jones Sustainability Index. Vizitați site-ul www.mondelezinternational.com sau urmăriți-ne pe Twitter la www.twitter.com/MDLZ.
Despre programul Cocoa Life
Programul Cocoa Life își propune să creeze, să susțină și să dezvolte comunități agricole de cacao, ajungând la peste 200.000 de fermieri din șase țări, oferind beneficii pentru mai mult de un milion de persoane până în 2022. Scopul final al Mondelēz International este de a obține toată cacaoa necesară companiei într-un mod sustenabil, în principal prin Cocoa Life. Lucrând în parteneriat cu agricultori, ONG-uri, furnizori și instituții guvernamentale, Cocoa Life face parte din Impact Growth – un angajament al Mondelēz International de a stimula creșterea afacerilor cu schimbări pozitive în lume. Urmăriți-ne progresul pe www.cocoalife.org/progress